Korisničke upute

Na početnoj stranici naše online knjižare nalazi se nekoliko novijih naslova koje smo izdvojili za vas. Detaljnija pretraga moguća je na dva načina: pretraživanje preko tematskih područja izdvojenih na početnoj stranici, ili pretraživanje preko tražilice koja se nalazi odmah iznad police sa izdvojenim naslovima. Pretraga korištenjem tražilice veoma je pogodna jer omogućuje pretraživanje na osnovu nekoliko kategorija: po naslovu, po autoru, po ISBN-u ili po izdavačima.

Važno je naglasiti da kupac klikom na željeni naslov automatski ima pristup velikom broju informacija o željenoj knjizi: tip uveza, broj stranica, godinu izdanja, opis knjige…

Naša internet stranica dostupna je svima koji su zainteresovani za naše usloge i nove naslove koje izdaje naša kuća, međutim, samo registrovani kupci mogu obaviti kupovinu. Za registraciju je potrebno kreirati korisnički račun unoseći osnovne podatke o sebi. Također, registraciju je moguće izvršiti prije ili tokom procesa kupovine. Registraciju je potrebno izvršiti samo jednom, tako da svaka naredna kupovina u našoj online knjižari zahtijeva prijavu preko vaše e-mail adrese i lozinke koju ste odabrali prilikom registracije.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati
proizvod dostavljaču (uposleniku kompanije koja vrši dostavu). Prodavac se odriče svake
odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.
 
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac
ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi
se poslala zamjenska pošiljka.
 
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavac
ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
 
Prodavac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobra-
va online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do
5 (pet) radnih dana.
 
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača,
prodavač više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna
kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe
Proces naručivanja počinje klikom na sličicu „Dodaj u korpu“ koja se nalazi neposredno pored naslova za koji ste se odlučili. Količina knjiga koju ubacite u korpu je neogračina, te će se ovisno o njihovom stanju u korpi automatski mijenjati i iznos potreban za uplatu. Iznos potreban za uplatu izražen je u KM (konvertibilnim markama). Sadržaj korpe možete mijenjati u bilo kojem trenutku klikom na „korpu“ u gornjem desnom uglu stranice. Nakon što odaberete sadžaje koje želite kupiti dovoljno je kliknuti na sličicu „Zaključi narudžbu“ nakon čega slijedi jednostavan proces narudžbe. U trenutku kad pošaljete vašu narudžbu obavijestit ćemo vas putem e-maila o prijemu narudžbe. Ukoliko naručeni proizvod trenutno nije na skladištu obavijestit ćemo vas o roku njegove dostupnosti.
Naručene proizvode moguće je platiti kreditnom/debitnom karticom. Sistem preko kojeg se obavljaju internet transakcije na način koji je prospisan pravilima globalnih platnih sistema poznat je pod imenom WebPay. Ovaj oblik kupovine podliježe svim zakonima propisanim standardnim procedurama zaštite, pri čemu Connectum d.o.o. garantuje sigurnost podataka koji se koriste u prosecu online kupovine. Kupac može biti korisnik bilo koje banke i/ili financijske/kreditne institucije koja kupcu izdaje karticu kao sredstvo plaćanja. Također, kupac se u najkraćem vremenskom roku e-mailom obavještava o svakom koraku u procesuiranju narudžbe.

Kupljene proizvode isporučujemo na dva načina. Osnovni način na koji dostavljamo knjige koje ste odabrali je putem dostavljačkih službi “A2B Express Delivery”.

Drugi način isporuke je lično u Sarajevu u Connectumovim prodajnim mjestima. Ukoliko se kupac odluči da željeni proizvod preuzme lično onda uopšte ne plaća cijenu poštarine i dostave.  

Više o načinima dostave pogledajte ovdje.

Za sve eventualne reklamacije možete nas kontirati preko naše internet stranice. U podnožju naslovne stranice, u kategoriji „podrška korisnicima“ kliknite na „reklamacije“ te unesite razlog reklamacije i ostale informacije koje su predviđene u ovom polju. 

Pogledaj još:

Scroll to Top