Političko komuniciranje

75,00 KM

Predstavljajući sadržaj knjige posebno je važno izdvojiti četiri poglavlja koja su dio sadržaja svjetskih udžbenika iz područja političke komunikacije, a koje su temeljno obrađene u ovom udžbeniku. To su: političko vodstvo (leadership), političko brendiranje, politička reputacija/ugled, politički populizam. Čitateljima ovih cjelina nudi se uvid u političko i predsjedničko liderstvo, izvori autoriteta i moći, zatim načini političkog brendiranja i rebrendiranja, brendiranja političkih kandidata i dr. U poglavlju političke reputacije nudi se pregled kreiranja političkog ugleda, uloge odnosa s javnošću i upravljanja reputacijom, model idealnog političara, imidž i reputacija itd. Fenomenu političkog populizama dr. Tomić pristupa i teorijski ali donosi i brojne tehnike i metode provedbe političkog populizma. Profesor emeritus i član europske akademije znanosti i umjetnosti mario Plenković smatra da „Političko komuniciranje dr. Z. Tomića predstavlja značajan doprinos u izučavanju teorije, ali i prakse političke komunikacije u ovome dijelu Europe. Po stilu i načinu pisana je kao sveučilišni udžbenik i primarno namijenjena studentima, a vrijedna je građa za izučavanje i praktičarima te svima koji sudjeluju u političkoj areni.“ Doc. dr. Damir Jugo dekan Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays Zagreb navodi da je knjiga korisna i cjelovita „koju je napisao jedan od najznačajnijih istraživača, teoretičara i praktičara iz područja komunikacijskih znanosti u BiH, Hrvatskoj i zemljama okruženja, ali i znatno šire“. – Pročitajte više na: https://www.bljesak.info/kultura/knjige/zoran-tomic-politicko-komuniciranje-knjiga-i-udzbenik/318385

Autor

Uvez

Broj stranica

822

Scroll to Top