Korporativna komunikacija

46,80 KM

Kategorija:
Platite sigurno

Knjiga je strukturirana tako da njezin sadržaj prikazuje proces korporativne komunikacije u četiri cjeline. U prvoj cjelini analiziraju se različiti pristupi određenju korporativne komunikacije, pojašnjava se njezina važnost i funkcija, kao i model upravljanja njome. S obzirom na njezinu interdisciplinarnost, u drugoj se cjelini daju teorijske osnove pojedinih znanstvenih disciplina čije poznavanje predstavlja kontekst za razumijevanje korporativne komunikacije. Treća cjelina obrađuje set aktivnosti koje čine menadžersku, marketinšku i komunikaciju odnosa s javnošću kao sastavnice korporativne komunikacije. Četvrta cjelina obrađuje ishode tih aktivnosti: korporativnu kulturu, korporativni identitet, korporativni imidž, korporativnu reputaciju i korporativni brend.

Težina 500 g
Autor

Godina

Uvez

ISBN

978-9958-01-077-4

Broj stranica

255

Brand

Synopsis

Korporativna komunikacija
46,80 KM
Scroll to Top