Industrija sreće
Sreća, u svojim raznolikim formama, više nije samo prijatan dodatak značajnijem poslu zarađivanja novca ili neka izmišljotina novog doba koju plasiraju oni što imaju vremena da sami peku hljeb. Kao pojava koja se može izmjeriti, uočiti, poboljšati, sada je prodrla u tvrđavu globalnog ekonomskog upravljanja. Ako Svjetski ekonomski forum može poslužiti kao smjernica, što je dosad uvijek bio, budućnost uspješnog kapitalizma zavisi od naše sposobnosti da se izborimo sa stresom, očajanjem i bolešću, te da ih zamjenimo opuštanjem, srećom i zdravljem. Sada postoje i tehnike, mjere i tehnologije da to omoguće, uvlačeći se, pritom, u kancelarije, poslovna središta, domaćinstva i ljudsko tijelo.
Sve je više korporacija koje zapošljavaju „direktore za sreću“, a Google ima svog „srećka“, koji zaposlene podsjeća na važnost aktivne pažnje i empatije. Stručni konsultanti za sreću savjetuju poslodavce kako da oraspolože zaposlene, nezaposlene kako da povrate radni elan a, jednom prilikom u Londonu, i one koji su silom istjerani iz svog doma kako da se emotivno okrenu budućnosti. |
21,40 KM
Nema na zalihi
Težina | 600 g |
---|---|
Dimenzije | 24 × 16 cm |
Autor | |
Uvez | |
ISBN | 978-86-7102-563-8 |
Broj stranica | 259 |
Godina |