Glamur

“Glamur je nastao kao integralni dio kapitalističke modernosti. Pojavio se u određenom trenutku historije, kada se modernost širila, a masovni mediji se razvijali. Popularni časopisi, kino, radio, a kasnije i televizija, davali su mogućnost za prikazivanje, predstavljanje i izmišljanje ljudi, događaja i proizvoda. Stoga su ih zgrabile industrije koje su se bavile prodajom robe na malo i prodajom kulturnog dobra. S vremenom se razvio jezik komercijalnog zavođenja, koji je kodifikovan i još se koristi. Današnje glamurozne ličnosti veoma malo liče na originalne ličosti. Na primjer, Claudia Schifer i Pamela Anderson, kažu autori ovog djela, djeluju kao vještački stvorene ličnosti, jer danas živimo u složenoj, veoma vizuelnoj kulturi, koja stvara, proizvodi glamur kao kulturu opčinjenosti, razvijenu prvobitno u Holywoodu.”

25,20 KM

Nema na zalihi

Težina 525 g
Dimenzije 21 × 14 cm
Autor

,

Uvez

ISBN

978-86-7102-271-2

Broj stranica

301

Godina

Scroll to Top