
Glamur
| “Glamur je nastao kao integralni dio kapitalističke modernosti. Pojavio se u određenom trenutku historije, kada se modernost širila, a masovni mediji se razvijali. Popularni časopisi, kino, radio, a kasnije i televizija, davali su mogućnost za prikazivanje, predstavljanje i izmišljanje ljudi, događaja i proizvoda. Stoga su ih zgrabile industrije koje su se bavile prodajom robe na malo i prodajom kulturnog dobra. S vremenom se razvio jezik komercijalnog zavođenja, koji je kodifikovan i još se koristi. Današnje glamurozne ličnosti veoma malo liče na originalne ličosti. Na primjer, Claudia Schifer i Pamela Anderson, kažu autori ovog djela, djeluju kao vještački stvorene ličnosti, jer danas živimo u složenoj, veoma vizuelnoj kulturi, koja stvara, proizvodi glamur kao kulturu opčinjenosti, razvijenu prvobitno u Holywoodu.” |
25,20 KM
Nema na zalihi
| Težina | 525 g |
|---|---|
| Dimenzije | 21 × 14 cm |
| Autor | |
| Uvez | |
| ISBN | 978-86-7102-271-2 |
| Broj stranica | 301 |
| Godina |
