Glamur

“Glamur je nastao kao integralni dio kapitalističke modernosti. Pojavio se u određenom trenutku historije, kada se modernost širila, a masovni mediji se razvijali. Popularni časopisi, kino, radio, a kasnije i televizija, davali su mogućnost za prikazivanje, predstavljanje i izmišljanje ljudi, događaja i proizvoda. Stoga su ih zgrabile industrije koje su se bavile prodajom robe na malo i prodajom kulturnog dobra. S vremenom se razvio jezik komercijalnog zavođenja, koji je kodifikovan i još se koristi. Današnje glamurozne ličnosti veoma malo liče na originalne ličosti. Na primjer, Claudia Schifer i Pamela Anderson, kažu autori ovog djela, djeluju kao vještački stvorene ličnosti, jer danas živimo u složenoj, veoma vizuelnoj kulturi, koja stvara, proizvodi glamur kao kulturu opčinjenosti, razvijenu prvobitno u Holywoodu.”

25,20 KM

Porijeklo i značenje glamura nikada do sada nisu detaljno ispitani. Za mnoge glamur jednostavno predstavlja uzbuđenje i tajanstvenost koji okružuju poznate i poželjne ljude od pamtivjeka. Najčešće se glamur vezuje za filmsku umjetnost, mada su i pozorište, moda, visoko društvo, popularna muzika i časopisi pokušavali da iskoriste njegovu privlačnost. Obično se dovodi u vezu sa „magijom“ i smatra se da posjeduje sposobnost da opčini i zavede. Nasuprot tome, sasvim novim pristupom u ovoj knjizi došlo se do zaključka da korijeni glamura leže u XIX veku, a da je on sâm najvažnija odlika potrošačke kulture. Autori su proučavali način na koji je jezik vizuelnog zavođenja povezan sa različitim društvenim okolnostima i kako se koristi da podstakne zavist i interesovanje, mahom u komercijalnom okruženju. Oni su, također, prikazali osam jasnih varijacija glamura, od kojih svaka ima složenu historiju i stalno se razvija.

Brand

Agora

Clio

Težina 522 g
Dimenzije 21 × 14 cm
Autor

,

Uvez

ISBN

978-86-7102-271-2

Broj stranica

301

Godina

Scroll to Top