Emocionalna pedagogija : osjećati kako bi se učilo

U knjizi se zagovara nov pristup procesima nastave i učenja. Autori polaze od pretpostavke da postoji izravna povezanost između učenikove mogućnosti učenja i njegova emocionalnog stanja. Pravo učenje je proces koji uz “kognitivni” uključuje i “emocionalni” mozak. Autori naglašavaju: “ljudska bića su osjetljiva, trebaju osjećati, kako bi mogli učiti.”

46,00 KM

Knjiga je namijenjena učiteljima, nastavnicima i profesorima te drugim stručnjaima u području odgoja i obrazovanja, koji nastoje primijeniti znanja iz područja emocionalne inteligencije u neposrednom nastavnom i pedagoškom procesu. Daniel i Michel Chabot utemeljitelju su Instituta za emocionalnu pedagogiju u kojem osiguravaju izobrazbu iz područja emocionalne inteligencije i pedagogije.

Brand

Educa

Težina 530 g
Dimenzije 25 × 20 cm
Autor

,

Uvez

meki

ISBN

978-953-6101-79-5

Scroll to Top