Destinacija kao brend

Da li određena mjesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvijek. Veoma je teško ubjediti ljude da promijene svoje utiske, o tome koja su mjesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Coca Cola, Nike ili Sony kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posjetilaca.

Pročitajte ovu knjigu i učinite nešto kreativno i korisno za mjesto u kome živite.

35,00 KM

Nema na zalihi

Težina 855,6 g
Dimenzije 24 × 17 cm
Autor

, ,

Uvez

ISBN

978-86-7102-454-9

Broj stranica

439

Godina

Scroll to Top