Destinacija kao brend

Da li određena mjesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvijek. Veoma je teško ubjediti ljude da promijene svoje utiske, o tome koja su mjesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.

Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Coca Cola, Nike ili Sony kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posjetilaca.

Pročitajte ovu knjigu i učinite nešto kreativno i korisno za mjesto u kome živite.

35,00 KM

Besplatna dostava za Sarajevo na narudžbe veće od 50KM

  • Bez rizika! Povrat novca garantujemo.
  • Brza dostava.
  • Sigurno plaćanje.
Platite sigurno

Opis

Knjige izdavača CLIO kupujte u našoj online knjižari ili na Connectumovim prodajnim mjestima u Sarajevu.

Dodatne informacije

Težina855,6 g
Dimenzije24 × 17 cm
Autor

, ,

Uvez

ISBN

978-86-7102-454-9

Broj stranica

439

Godina

Brand

Brand

Clio

Destinacija kao brend
35,00 KM
Scroll to Top