Destinacija kao brend
Da li određena mjesta imaju privlačnost i ugled koje zaista zaslužuju? Ne uvijek. Veoma je teško ubjediti ljude da promijene svoje utiske, o tome koja su mjesta poželjna za život, za rad, za studiranje ili za odmor, pa čak i kuda bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznavanje kulturne baštine.
Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Coca Cola, Nike ili Sony kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posjetilaca. Pročitajte ovu knjigu i učinite nešto kreativno i korisno za mjesto u kome živite. |
35,00 KM
Nema na zalihi
Težina | 855,6 g |
---|---|
Dimenzije | 24 × 17 cm |
Autor | |
Uvez | |
ISBN | 978-86-7102-454-9 |
Broj stranica | 439 |
Godina |