Audiovizija
Film, televizija i drugi audiovizuelni mediji uglavnom se ne obraćaju isključivo oku. Oni izazivaju posebnu vrstu percepcije, za koju je u ovoj knjizi predložen naziv audiovizija.
Namjera autora ove knjige je da pokaže kako u stvarnosti, u slučaju audiovizuelne kombinacije, jedna percepcija utiče na drugu i pritom je mijenja: ne „vidimo” svi istu stvar kada istovremeno slušamo i ne „čujemo” isto kada istovremeno gledamo. |
23,40 KM
Nema na zalihi
Težina | 465 g |
---|---|
Dimenzije | 21 × 14 cm |
Autor | |
Uvez | |
ISBN | 978-86-7102-268-2 |
Broj stranica | 199 |
Godina |
Slične knjige
- Dodaj u košaricu
-
Dodaj u košaricu
Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja
Pedagogija/Didaktika/ Odgoj/Roditeljstvo 40,00 KM - Dodaj u košaricu
- Dodaj u košaricu